Romania Externe Medicina Vedete Sportive Financiare Auto Invatamant
Politica Social
Fun Interesant Aparitii OZN
4 mai 2010 | 14:09 | 0 Comments

Daca voiam curve, ramaneam in Olanda


Olandezul Mark Wotte se apara in fata acuzelor aduse de conducerea Universitatii Cra-iova si neaga orice implicare in scandalul sexual din Banie. "Stiu ca totul a plecat de la Mititelu si de la un om de-al lui, este foarte urat ce se intampla. Nu am patit asa ceva in toata cariera mea. Am un CV curat si sunt un antrenor care pune pret pe profesionalism, lucru care la Craiova nu e respectat", a declarat Wotte pentru CANCAN. Tehni-cianul afirma ca si-a contactat avocatii si ca acestia se vor ocupa de rezolvarea problemei, desi ar fi preferat ca totul sa se termine pe cale amiabila. "Totul este o minciuna. Eu am venit in Romania sa antrenez, daca vroiam curve nu veneam pana aici. Ramaneam in Olanda. Sunt socat! Am inteles ca sunt probleme la Craiova si ca si alti antrenori au patit astfel de lucruri. Aceste povesti nu fac bine clubului, imaginea lui va fi afectata", a declarat Wotte. Cu toate ca se simte incoltit de oficialii din Banie, olandezul a afirmat ca si-ar dori ca Universitatea sa se salveze de la retrogradare. "Am intalnit si oameni de calitate acolo, iar jucatorii si fanii nu au nicio vina. Nu as vrea ca acest scandal sa afecteze procesul de licentiere a clubului", a incheiat, amenintator, Mark Wotte.

Sursa:www.cancan.ro

0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright Un blog personal © 2010 - All right reserved - Using Blueceria Blogspot Theme