Romania Externe Medicina Vedete Sportive Financiare Auto Invatamant
Politica Social
Fun Interesant Aparitii OZN
31 mai 2010 | 13:17 | 1 Comments

Cel mai recent videoclip al Andreei Bălan -Trippin



Andreea Bălan a declarat că "Am ales să realizez un videoclip pentru piesa "Trippin" deoarece semnalele primite din partea radiourilor şi a fanilor ne-au confirmat că are potenţialul unui hit. Mi-am dorit să iasă un produs internaţional şi cred că este cel mai bun clip al meu, de până acum. Sper să placă publicului la fel de mult cum a plăcut şi "Prinde-mă, aprinde-mă" care a avut peste 2,8 milioane de accesări pe YouTube." Regizorul acestui videoclip este Alex Ceauşu.






Sursa : www.cancan.ro

1 Comentarii:

Produse naturiste spunea...

melodia si videoclipul sunt super dragute dar coregrafia mi se pare cam aiurea

Trimiteți un comentariu

 
Copyright Un blog personal © 2010 - All right reserved - Using Blueceria Blogspot Theme